poniedziałek, 29 grudnia 2008

Komiks - short #2

W roku 2005 wyjechałem na 3 miesięczne stypendium do Niemiec. Prócz badań czysto naukowych czas ten wykorzystałem również na pisanie scenariusza do "Dzikiej Winorośli" oraz nad stworzeniem kilkunastostronicowego komiksu do świata "Gjallar". Pomysł na niego wykluł się jeszcze za czasów powstawania ołówkowej trylogii "Gjallar"/"Bifrost", ale wówczas inne sprawy mnie od niego odciągnęły*. Podczas swego pobytu za granicą napisałem scenariusz oraz narysowałem wszystkie (12) strony.

Nie miałem jednak pod ręką komputera ze skanerem, przeto kolor musiał poczekać do mojego powrotu (jeszcze 1,5 miesiąca). W wyniku tej dość długiej przerwy, wydłużonej jeszcze o obronę pracy magisterskiej i egzamin na studia doktoranckie) straciłem zapał i kolor urwał się na 5 stronie. Wciąż myślę o ukończeniu tego shorta.

Ta krótka opowiastka przedstawia głównego bohatera, Sharpsa i jego przyjaciela, Kayleigh'a . Obaj są złodziejami. Obaj uważają się za najlepszych. Konflikt jest nieunikniony.

* narysowałem jedynie kilka pierwszych stron, które później całkowicie zmieniłem. Dla porównania zestawienie plansz z roku 1999 (po lewej) i z 2005.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz