niedziela, 28 grudnia 2008

Gjallar - trylogia

Pracę nad trylogią "Gjallar"(noszącym wówczas miano "Bifrost") rozpocząłem w szkole średniej (około 1998), a ukończyłem dopiero na studiach (rok 2000). W międzyczasie powstawały inne serie, ale wówczas jedynie tę udało mi się doprowadzić do końca, z czego jestem niezmiernie dumny, jako, że całość liczy blisko 120 stron. Podobnie jak poprzednio scenariusza jako takiego nie posiadałem. Fabułę, jak i dialogi, wymyślałem na potrzebę kilku następnych stron. Mimo to, o dziwo, opowieść trzyma się ładu. Również, podobnie jak uprzednio, narzędziem pracy pozostał ołówek.

W komiksie udział wzięli:
Marco Sharps, Kayleigh Servadio, Mara Sigrun, Kalth Snorgoth, Kolbard Feartenson, Gabriel Kobwerter, Yufi, Agnas Feartenson, Jasper, Ronaldo, Marcellus, Malik, Miriam, Jurkemi i Moineau.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz